traveling'n'living

20/01/2011 + 3.56pm
Aku bersama kawan-kawan aku meneroka TAMAN NEGARA,PULAU PINANG melihat keindahan ALAM FLORA dan FAUNA,walaupun aku dah terok,majai tak tidoq malam,disebabkan kawan-kawan yang tak reti nak tidoq dok kaco aku deret,akhirnya aku dapat jugak menawan TAMAN NEGARA..aku ambil masa 2jam nak sampai Canopy Walk,orang lain semoa 30minit ja..Jem panas!!! kawan-kawan pakat gelak tengok muka aku..SIAN aku!!!

Tamao nak kata apa dah aihh..letih sangat-sangat..dan lagi depa snap gambar aku

Man sempat lagi pose maut..dia la orang paling semangat,sampai awai..hahah..steady ahh!!

Hmmmmrrr akhirnya aku berjaya menakluki Canopy Walk 2jam mendaki...huhuhuhu..senyum pun dah tak brapa nak mao dah la..hahaha..


Location : Taman Negara,Pulau Pinang
Time : 1.00pm
Date : 01/01/2011
Weather : Panas uuuTarikkk Kukkk!!

6 comments:

AfatAlfredo said...

Ahaha.. awat tangan ang cmtu??
ahaha.. lembut pelik ja.. muka ang yg ketakutan.. ehehe..

Duniakubulat said...

tulah..saat2 genting aku..menamatkan pengembaraan..haahah..muka cam pa g..senyum tu!!

Mr Kero n Me said...

berjaya naik canopy walk gaya cam berjaya twn gunung kinabalu jaaa... hahah

kero said...

hahaha... aku org petama smpai.. tu la ampa sapa soh xmao potong... ahaks.. best2, nnt kita jungle tracking btoi2.. ni pakai supa nak p kenduri dok panjat bukit...hahahaha

Duniakubulat said...

hahahah...sunguh mis kero oii!
nak nek canopy walk ja pon..mcm nk nek gunung g..haru sunguh..

Duniakubulat said...

hahaha...man aku pakai baju supa nk p mpejabat g...tapi ada geng2 tu lagi kelia..siap pakai tail g..hahaha...tak panas ka depa tu...

 

duniakubulat Design by Insight © 2009

>
[close]