69 Darulaman Vespa Squad





Tukang Atur..hehehe


BERD

MIE'Skin8 For Life'




Suha



Meet To Vesparados...lama gila tak jumpa budak2 vespa....selasa(15/3/2011) ritu .aku g changloon nk jmpa kawan2 lama masa zaman vespa dlu....sesi perjumpaan kami di kedai air brush membe aku,berd nma dia..kehkeh...masa aku sampai tu membe aku baru sudah siap mengecat vespa dia...dia cakap nt nk g KARNIVAL KUALA KANGSAR x ar malu sgt....heeheh..aduh...teringat masa konvoi g melaka dgn kuala kangsar..mcm2 knangan manis dan pahit....rasa mcm nk bli vespa plak ooo...rugi dlu g jual...kes aku jual tu sbb budak2 vespa dah xbyk...ada yg berhijrah ke bandar,ada yg stop trus n ada yg tukar aliran ke skuter...termasuk aku..kehekhkeh...ok.lah erkkk...tu lah sket sbanyak gambar yg aku tangkap..k..daaaaaaaa

2 comments:

dyanie said...

vespa lama
skuter baru
tapi saiz sme je lbh kurg hihi
best 2 dpt join..haha
imbau kngn kih3

Duniakubulat said...

hehehe..
vespa besi
skuter fiber..
xsiden...skuter remok ar..heheh..
bes tringat zaman vespa...huwaaa

 

duniakubulat Design by Insight © 2009

>
[close]