tempo scomparso, alla fine ritornò



Assalamualaikum w.b.t kepada semua blogger2 skalian(ada ka owg baca belog aku neh)

Lama sudah aku xberbloging n blogwalking...dekat 3 bulan aku xupdate...rindu plak nk berbloging..lgpun bahan2 untuk aku update post pun xbrapa byk n kesibukan mencari sesuap nasi....Alhamdulillah dpt jugak aku jengok2 belog aku neh..dgn kesempatan ini aku pun mengupdate la skit2...

Kepada rakan blogger aku http://kerohaiyo.blogspot.com/ , http://keroniema.blogspot.com/ dan http://afatalfredo.blogspot.com/ dimana kamu...marilah kita menghangatkan kembali saat masa ketika seawal kita berjinak di dalam dunia blog neh..hahaha..cam apa lg ayat aku...depa xupdate pun sebab xdak bahan nk cita.lgpun laki xbrapa nk ambek tau sgt bab2 blog neh..len la pompuan..ada saja bahan depa..semua benda nk cita kt owg..hal2 peribadi pun nk cita...ada gak hal2 yg patut kita simpan..kita simpan..berkongsi sket2 ckup la..sekadar cuma..(kalu geng2 pompuan baca tobat marah neh......lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)


Hmmmm...semenjak kebelakang ini aku agak sibuk n sampai aku terlupa yg aku ada belog..aritu aku bkak belog....Waduhhh!! dalam ati aku berkata...mcm malas ja nk update..huhu...dulu byk bahan,rajin kuaq outing tngkp gmbr merapu2 pa,ada gak cita...laneh kureng dah outing.jadi xtaw nk tulis pa...aku biaq jala belog neh...bru ari neh aku tergerak ati nk bkak belog n update post...aritu bukak aku cuma tukaq header ja,header lma agak mcm kebudak2kan skit,pastu aku trus sign out..MALAS!!

Ok lah nohhh...stakat neh dah la kot,tulis byk2 pun xtaw la sapa nk baca,kalu aku tulis lagi byk,makin lama makin merapu la aku..xtahwan punca la owg yg baca..haha
Assalamualaikum w.b.t

speriamo intrattenuti

No comments:

 

duniakubulat Design by Insight © 2009

>
[close]