Ramadhan Datang Lagi..



Assalamualaikum W.b.t
Kepada semua blogger2 dan para pembaca skalian..Pejam celik - pejam celik sekejap ja dah bulan ramadhan..entry kali neh agak lewat disebabkan tiada masa untuk membelek2 blog neh,sekarang dah pun masuk 9 hari umat islam berpuasa...pastu raya..sat ja noh..umuq pun dah makin meningkat..kerja pun xtentu hala lagi....bila la nk boleh kerja yang betoi2 menjamin masa depan??
Berbalik kepada ramadhan al mubarak..tahun neh posa agak menduga nafsu mkn n minum..disebabkan cuaca yang terlalu panas..agak mendahagakan air..haahaha..tapi aku tahan jugak..semua tu dugaan semata-mata..hmmm tiap2 petang aku akan ke bazar ramadhan taman suria,bazar yang terbesar di Jitra..ramai sungguh orang mai cari cucuq,lauk2 n mcm2 lagi lah..sampaikn aku nk beli mknan n ayaq pun jadi susah..ada plak tu sampai nk kna beratur panjang..tapi sabaq ja lah..mungkin gerai n mkanan dia tu femes kot...sampai kna beratur....ok lah yeup xtaw nk tulis apa dah neh...dok rasa macam merapu ja..baik aku undur diri dulu..sebelom orang menyampah....ok..SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK kepada semo blogger2 dan pembaca2 sekalian(ada ka pembaca??)

3 comments:

iEmA said...

ada ja pembaca ni haaa... selamat berpuasa & selamat menyambut hari raya... dok p gak bazar ramadhan suria tu tp x nampak pon... hehhehe

dyanie said...

smg kita akan dtemu kn dgn ramadhan n syawal tahun hadapan =)

hbs raya dah =)

Duniakubulat said...

amin

 

duniakubulat Design by Insight © 2009

>
[close]