NIKON D60 SHUT DOWN p dah...



Assalamualaikum W.b.t dan salam sejahtera...
Borink sungguh malam nie.mata plak tak mao nak lena lagi..hahah..jadi aku belek2 la blog neh..agak bersawang jgk lah.last update pun masa bulan ramadhan aritu..tak sempat dan takda mood nk buka blog neh..sebab my cyg aku(kamera) dah "out of service" hahaha..kejadian tu berlaku semasa aku nak shoot weding abg aku kt Terangganu..nasib baik laaa ada kamera satu lagi..kalau tak...jemm..hmm malam  sebelum kenduri tu ok ja..pagi kenduri tu tetiba ja dia kuar kat skrin tu"ERROR.PRESS SHUTTER RELEASE BUTTON" damnn!! tauk..hahaha pasrah p sat time tu..mengenangkan D60 aku yang banyak kenangan dan banyak dapat duit dengan natang tu..walaupun kamera tu murah..tapi ia berharga dan bernilai bagi aku..dah la nak baiki natang tu mahal..mencecah rm500 kot..cmna pun aku akan usaha baiki jugak D60ku itu..hahah...ok lah noh..nanti kita jumpa lain noh..tak bleh tulis panjang2 sangat sat lagi jadi merapu..bye..

No comments:

 

duniakubulat Design by Insight © 2009

>
[close]