D'anna Shopaholic Page

 Jubah Moden D'anna

  Jubah Moden D'anna

  Jubah Moden D'anna

  Jubah Moden D'anna

  Jubah Moden D'anna

 Jubah Moden D'anna

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...harini aku ada buat satu fb page untuk biz online untuk cik "MANJA" aku ,dia kata nak wat biz pasai baju kurung,jubah,tudung,selendang dan macam2 lagi lah kat fb..jadi aku tolong la dia wat page tu dan aku ambek gambaq barang yang nk dijual tu..banyak lagi barang yang tak ambek..hat mana ada ja aku upload...pelan2 ar..aku pun xbrapa nak terer sangat biz online neh..dok belajar sket2..Kalau ada sapa2 yang berminat atau nak tempah baju kurung ka jubah  moden ka..boleh ar jenguk2  kat http://www.facebook.com/pages/Danna-Shopaholic/270361356337652?sk=wall&filter=1  hmmm..daaaaaaaaaa..*__*


No comments:

 

duniakubulat Design by Insight © 2009

>
[close]